söndag, januari 28, 2007

Shoppingrajd

Hela den här veckan har varit som en lång shoppingrajd (ja, ni vet, eller?) med massa nya plagg införskaffade. Me like. Förutom en massa nya plagg att känna sig snygg i har jag också fixat ny fräsch färg på håret. Allt under 2000:-. Me likes ännu mer!
  • 2 par jeans för 600:- Det kallar jag bra pris, och de är snygga och sitter perfekt!
  • Partytopp i svart med klänningskänsla, grymt skön dessutom.
  • Vit skjorta. Måste känna mig lite buisness nu när jag ska börja skolan, haha!
  • Grå kofta. Moderiktig färg och riklig på värme!
  • Baslinne. H&M är underbart.
  • Halsband och örhängen i silver.
  • Highlighter för 10:- på Åhléns makeup-rea. Mycket bra pris!
  • Värmeskyddande hårkräm by Kerastase.

Behöver jag påpeka en gång till, att jag känner mig rätt nöjd? ;)

Inga kommentarer: