torsdag, april 26, 2007

Balkong eller uteplats

Kom precis in efter en stund i solen tillsammans med Elle Interiör och min hund. Med risk för att låta gammal, hjälp vad jag vill ha en balkong eller uteplats! För det första är det inte särskilt ljuvligt att ta med en plastsol och ställa rakt ner på en gräsmatta med en häck som ger noll i insynskydd mitt i stan. Det enda ljuvliga är solen då. För det andra var Elle-numret fullspäckat med fräscha utemöbler och massa inspiration. Jag skulle vara såå nöjd bara med en balkong. Äta frukost ute, äta lunch ute, äta middag ute! Ta ett glas vin. Njuta. Plantera en blomma o man vill det. Men, det blir svårt när man bor under jord som jag. Och min plan på att en av grannarna i huset (med balkong) ska flytta ihop med sin kärlek går inget vidare. Den går inte alls. Tills vidare hoppas jag på att det byggs en uteplats i trädgården snart...

Inga kommentarer: